ساخت سایت

Wiki Article

اگر می‌خواهید بدانید تبلیغات با روابط عمومی چه تفاوتی و چه شباهتی دارد، این مقاله را تا انتها بخوانید!

از بین ۱ میلیون سایت فروشگاهی برتر دنیا، ۲۲۰ هزار سایت فروشگاهی از ووکامرس استفاده می‌کنند.

چند روز بعد، تبلیغ همان محصول را با یک تخفیف یا پیشنهاد جذاب در سایر وب‌سایت‌ها می‌بینند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی کوتاه: هنگامی که صفحه اصلی شما در نتایج گوگل نمایش داده شود، در کنار نام سایت با یک خط فاصله توضیحی کوتاه درباره سایت نمایش داده می‌شود که بایستی از اینجا درج کنید.

پس از پایان این دوره به درخواست مشتری این پشتیبانی با پرداخت هزینه بسیار مناسب ادامه خواهد داشت. پشتیبانی وب پویا شامل آپدیت، حل مشکلات فنی و ... است.

دارای پروفایل کاربری برای مشتریان جهت مشاهده یا ویرایش و وضعیت سفارشات

همچنین برای پیدا‌کردن راحت آن‌ها، فیلترهای مختلفی مثل رنگ، سایز، برند و… را هم برای جست‌وجو ارائه کنید.

مزیت مارکت های ایرانی قالب سایت، مثل ژاکت و راست چین، نسبت به همتایان خارجی‌شان این است که ساخت وب سایت قالب ها را فارسی سازی و ترجمه کرده‌اند. بعد از انتخاب قالب مناسب بایستی آن را نصب کنید.

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در همیار توسعه به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

تحریریه یکتانت

سایت منبع هاست انواع مختلفی دارد که برای نصب وردپرس باید از هاست لینوکس استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید بهترین کیفیت را از میزبانی سایت کلیک کنید خود ببینید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هاست وردپرس لیمو هاست است که برای وردپرس کاملاً بهینه سازی شده است.

تصویر : برای بهینه سازی برگه‌ها و زیباتر ساخت وب سایت شدن آن‌ها می‌توانید از سایت منبع تصاویر استفاده کنید.

ممکن است بعضی کاربران در حال حاضر از سئو اطلاعی نداشته باشند، می توانند بصورت مختصر، موضوع مورد نظر خود را در گوگل  سرچ کرده و گوگل، سایت هایی با سئو قوی را در ابتدای صفحه نشان میدهد.

Report this wiki page