حقایق ناشناخته در مورد طراحی سایت خدمات

Wiki Article

استخدام در کاسپید

مجموعه وبسیما به مدت یکسال عملکرد و امنیت سایت را به صورت رایگان پشتیبانی کرده و پس از این مدت در صورت درخواست کارفرما با پرداخت هزینه کمی این فرآیند تمدید خواهد شد.

قیمت انواع طراحی سایت فروشگاهی براساس وسعت و نوع کاربری آن ها، متفاوت می باشد. با توجه به تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، ارائه تعرفه ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی دانست.

کاسپید طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

ضمن اینکه در تمام طول راه، ما، همکار و پشتیبان شما باقی خواهیم ماند.

تعطیلی‌های گاه و بی‌گاه، شرایط قرنطینه، کمتر شدن تعداد مشتریان و ناامنی‌های اقتصادی ناشی از این موارد، موجب شده ضرورت طراحی سایت فروشگاهی بیشتر از گذشته شود.

در نظر گرفتن انتخاب شیوه پرداخت شامل تسویه در محل و یا تسویه در سایت

یکی از بهترین راهکارهای حل این موضوع دریافت نماد اعتماد الکترونیک می باشد که یک نشان دیجیتالی است از سوی وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هایی که به اصول کلی تعیین شده پایبند باشند، اعطا می گردد.

حتی اگر مغازه در جای پر رفت‌و‌آمدی باشد و ویترین حرفه‌ای و لوکسی داشته باشید. شاید در بهترین حالت، بتوانید به ۱۰ نفر از ۱۰۰ نفری که عبور می‌کنند، جنس بفروشید.

خدمات طراحی سایت طراحی سایت شرکتی قیمت طراحی سایت شرکتی

با استفاده از سایت های فروشگاهی می توان آمار دقیقی از میزان فروش، نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل، مدت زمان بازدید صفحات مختلف، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و … را مشاهده کرد و از این آمار برای بهبود فروش و همینطور پیش برد اهداف فروشگاه استفاده کرد.

ایجاد پروفایل کاربری برای مشتریان به منظور پیگیری سفارشات و یا تغییر دادن آن ها

طراحی یک وب سایت به روش های مختلفی انجام میشود که ما در شرکت کاسپید به روش اختصاصی و طراحی کاملا منحصر بفرد انجام میدهیم.

افرادی که در هر مرحله از فرآیند طراحی سایت سایت منبع حضور دارند باید اطلاعات کاملی از مراحل قبلی داشته باشند. برای مثال در طراحی یک فروشگاه اینترنتی، مدیر بخش طراحی باید در جریان مرحله «تعیین ساختار محتوایی و نقشه سایت» باشد و مدیر بخش فنی قبل از شروع کدنویسی علاوه بر مطالعه پروپوزال، اطلاعات کاملی را از بخش طراحی دریافت کرده باشد.

Report this wiki page