کلیدی ساده برای خدمات طراحی سایت رونمایی شد

Wiki Article

این بدان معنا است که تمامی اجزا و المان ها به صورت اختصاصی برای وبسایت شما طراحی و پیاده سازی میشوند و در صورت نیاز قابلیت تغییر به هر آنچه که شما میخواهید را دارند.

در صورتی که قصد دارید غیر از شما بقیه افراد نیز بتوانند محصولات یا سایر خدمات خود را در سایت شما نمایش دهند می توانید این امکان را انتخاب نمایید، بدین منظور کنترل پنلی مجزا به این نوع کاربران اختصاص می یابد و نمایش موارد درج شده آن ها منوط به تأیید شما می باشد.

شعارها و گفته های افراد مهم دنیا همیشه مورد توجه قرار می گیرد و در جاهای مختلفی از آن استفاده می شود. سایت شعار می تواند منبع جالبی در میان کاربران باشد.

اینفوگرافیک ها در مورد آموزش یا تاریخچه و موضوعات متنوع سعی در بازگو کردن مطالبی دارند که یادگیری آن سخت است سایت های تخصصی اینفوگرافیک با ارائه نمونه کار ، سفارش یا ابزار رایگان ایجاد اینفوگرافیک ایده خوبی خواهد بود.

جستجوی داینامیک و پیشرفته ، نمایش نتایج به صورت زنده هنگام تایپ در تمامی مطالب به صورت دسته بندی شده (نمونه این نوع سرچ را در سایت تواضع می توانید ببینید)

یکی از عباراتی که زیاد جستجو می‌شود، طراحی سایت ارزان قیمت است. بسیاری از کسب و کارها یا افراد با توجه به بودجه خود دنبال طراحی سایت با قیمت مناسب هستند، اما به اشتباه تصور می‌کنند باید دنبال موارد ارزان و حتی بدون هزینه بروند. البته سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، پرستاشاپ یا اپن کارت می‌توانند برای مدت کوتاهی نیازهای شما را برطرف کنند، ولی قطعا به دلایل مختلف و مهمی چون مشکلات توسعه و مقیاس‌پذیری، نمی‌توانند در طولانی مدت پاسخگوی شما و کاربران‌تان باشند.

بنابراین هزینه طراحی سایت شما بستگی به امکانات و خواسته های شما دارد.

امکان درج لوگو و توضیحات نمونه مشتریان و یا نمونه شرکت های همکار به صورت گرافیکی، توجه نمایید محل نمایش در مرحله طراحی رابط گرافیکی با هماهنگی شما با گرافیست تعیین می گردد.

امکان تعریف نامحدود کاربر و تعیین نقش برای ان ها همراه با تعریف دسترسی مجزا برای هر کاربر و همچنین امکان تعریف گروهی از دسترسی ها و اختصاص ان به نقش یا کاربران مختلف

-    آیا طرح مشخصی برای بازاریابی اینترنتی سایت خود دارید؟

این خدمات ویژه وب‌رمز باعث می‌شود هزینه طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

امکان مدیریت کلمات کلیدی توضیحات اینجا کلیک کنید سایت، مدیریت لوگوی وب سایت، عنوان پیش فرض صفحات، فوتر و سایر بخش های خاص مربوط به هر سایت

یک مدرس پیلاتس می تواند با ایجاد سایت تخصصی به منظور ارتقا سطح سلامت افراد جامعه خود به معرفی زمینه ورزشی خود و نحوه تمرینات بپردازد.

اگر شما به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش وب سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین سئو و بهینه سازی سایت، بهترین راهکار جهت افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است.

Report this wiki page