به کار انداختن طراحی وب سایت من

Wiki Article

برای طراحی سایت، ابتدا می­بایست ربات وردپرس را روی هاست خود نصب کنید. شما در این آموزش،…

همانطور که در آموزش­ های قبل گفتیم با نصب افزونه­ ها در وردپرس امکانات و ویژگی ­های…

برای جبران محدودیت اینستاگرام ، این تخفیف را از دست ندهید …

طراحی سایت شبیه دیوار در وب پویا با امکاناتی کاملا شبیه به دیوار و حتی بیشتر طراحی شده است.

روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است؛ در این روش شما باید هزینه طراح سایت، هاست، دامنه، پشتیبانی، قالب و … را بپردازید. روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی است که به دلیل هزینه بسیار بالا و زمان‌بر بودن آن پیشنهاد نمی‌شود.

وب سایت های شرکتی برای معرفی خدمات و برند یک مجموعه یا  شرکت طراحی می شود. اگر در حال حاضر ارائه کننده خدماتی هستید، با طراحی سایت وردپرسی شرکتی می توانید برندتان را در سطح اینترنت مطرح کنید.

مفاهیمی که هیچگاه از یاد نخواهد رفت! این شعار فصل سوم از آموزش وردپرس ویدئویی است که شما را مجاب می کند تا با علاقه آن را شروع کنید.

اولین و مهمترین گام در طراحی سایت استخراج نیاز های پروژه و خواسته کارفرما است تا سایت طراحی شده بتواند به نیاز های کارفرما و کاربران جوابگو باشد

آموزش وردپرس رایگان از صفر تا هزار طراحی سایت را به شما آموزش می دهد ، اینجا کلیک کنید به شما قول میدهیم جلسات این دوره آموزشی آنقدر زیاد و جذاب باشد که مدت ها در کنار هم بتوانیم طراحی سایت را یادبگیریم و از این طریق کسب درآمد داشته باشیم.

وردپرس به قدری انعطاف پذیر است که بدون هیچ محدودیت و مشکلی می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید طراحی کنید. طراحی انواع جدول در وردپرس، طراحی انواع فرم در وردپرس، نمایش انواع ویدیو در وردپرس، ساخت هر نوع هدرو فوتر و مگامنو و … در وردپرس با چند کلیک ساده امکان پذیر است.

همانطور که در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل نوشت که برای اینکه بتوانید به ثروت و موفقیت برسید در گام اول باید عاشق حوزه کاری خود باشید و اشتیاق سوزانی برای آن داشته باشید!

کدام یک از پکیج های معرفی شده برای من مناسب است؟ کدام یک از پکیج های معرفی شده برای من مناسب است؟

روش‌های متفاوتی برای راه‌اندازی سایت وجود دارد؛ هر یک از این روش‌ها با توجه به تخصص و ابزارهایی که نیاز دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد. یک روش، استفاده از سایت ساز است که هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر طراحی سایت دارد.

روزها و ماه‌های اولی که وردپرس همچنان خردسال بود و به پیشرفت امروزه خود نرسیده بود بیشتر افراد از این سیستم مدیریت محتوا فقط برای راه اندازی سایت‌های شخصی خود استفاده می‌کردند و به مرور نیز قالب‌های شخصی بسیار زیاد و جذابی برای آن کدنویسی شد.

Report this wiki page