دستورالعمل های برتر خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

۱- جذب مشتری و دریافت هزینه از طرق مختلف ۲- ارائه خدمات با کمترین کیفیت و درصد اشکال فنی بالا. البته لازم به ذکر است که شرکت‌های معتبر معمولا یک مدت زمان (مثلا ۷ روز) برای تصمیم‌گیری در اختیار مخاطب‌شان قرار می‌دهند تا شخص با اطمینان خاطر خرید کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی آمازون، طراحی سایت‌های سی بی اس، ان بی سی و…

⭐ بله، شما می توانید تمامی کالا ها و محصولات را به صورت مجازی و یا فیزیکی ارائه نمایید.

این مقاله قطعاً در ادامه به روز رسانی خواهد شد و هر بار نمونه‌های موفق را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. اگر پیشنهادی در رابطه با این مقاله دارید حتما با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

لطفا جهت برآورد هزینه طراحی سایت اختصاصی، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید.

❓ آیا امکان سفارشی سازی بخش نحوه ارسال درون شهری و برون شهری وجود دارد؟

روش بعدی راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس است؛ در این روش شما باید هزینه طراح سایت، هاست، دامنه، پشتیبانی، قالب و … را بپردازید. روش آخر راه‌اندازی سایت از طریق برنامه نویسی است که به دلیل هزینه بسیار بالا و زمان‌بر بودن آن پیشنهاد نمی‌شود.

آقای فراز مقدم – مدیر توسعه بازار شرکت صنایع فراساحل(صف)

با توجه به نوسان قیمت‌ها و ثابت نبودن نوع طراحی سایت براساس نیاز و سلیقه مشتری، قیمت و نرخ آن نیز متفاوت خواهد بود. جدول بالا نرخ پایه طراحی سایت را نمایش داده است.

⭐ بله، شما هیچ محدودیتی در افزودن بخش های مختلف مانند بخش نماد اعتماد و کسب و کار اینترنتی که از ملزومات فروشگاه های اینترنتی است، نخواهید داشت.

این کلیک کنید هزینه بستگی به: میزان حجم کاری، مدیریت بخش های مختلف سایت، پشتیبانی فنی، پشتیبانی محصولات و… داره.

مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و قالب وردپرس

نمونه کار طراحی سایت و فروشگاه نمونه کارهای واحد طراحی سایت توشن را مشاهده فرمایید!

در ضمن برای کاربرانی که طی ۲۴ ساعت پس از ساخت اسلاید و لوگو نسخه آزمایشی سایت خود را تغییر دهند و لوگو و اسلاید کسب و کار خود را بر روی سایت بارگزاری کنند؛ یک کد تخفیف هدیه می‌دهیم.

Report this wiki page