راهنمای نهایی طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

این فضا اتاق تنفس مورد نیاز را فراهم می کند تا به بازدیدکنندگان کمک کند چشمان خود را روی قسمت های مختلف صفحه متمرکز کنند.

مجموعه وبسیما به مدت یکسال عملکرد و امنیت سایت را به صورت رایگان پشتیبانی کرده و پس از این مدت در صورت درخواست کارفرما با پرداخت هزینه کمی این فرآیند تمدید خواهد شد.

آموزش کار با سایت ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید. رعایت اصول طراحی و گرافیک سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید. مراحل طراحی سایت اختصاصی

برای اینکه بتوانید سفارش طراحی سایت فروشگاهی دهید، در ابتدا باید فرم بریف را برای ما پر کنید.

این مسئله باعث نارضایتی کاربران و خروج سریع آن‌ها از سایت خواهد شد. در نتیجه خریدی انجام نمی‌شود و شما حجم زیادی از مشتریان را از دست خواهید داد.

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

برای یک سایت فروشگاهی چه امکاناتی باید در نظر گرفته شود ؟

یکی از اصول طراحی سایت فروشگاهی این است که مدیران فروشگاه سعی کنند که اعتماد مشتریان را در فضای مجازی جلب کنند؛ در واقع خریداران زمانی اقدام به خرید می کنند که مطمئن باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی نیافتاده اند.

منوی پیمایش خود را ساده و کوتاه نگه دارید. یک قانون کلی خوب این است که بیش از هفت مورد در منوی پیمایش لینک منبع شما وجود نداشته باشد.

ممکن است در ابتدا هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی برای شما هزینه زیادی به نظر برسد، اما فراموش نکنید بازدهی سایت های فروشگاهی به اندازه ای بالا می باشد که می توانید این مبلغ را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید.

تولید محتوا سایت حرفه ای (تهیه عکس با کیفیت و ارائه توضیحات کامل محصول)

در طراحی سایت های فروشگاهی ، یک درگاه پرداخت معتبر طراحی می شود که این موضوع به بالاتر رفتن تعامل کاربران کمک می کند؛ همانند بسیاری از سایت های فروشگاهی همچون دیجی کالا، ترب و … می توان از درگاه پرداخت شاپرک و … به منظور ایجاد شرایطی برای پرداخت ایمن بهره مند شد.

لازم است تمامی اطلاعاتی که کاربر به آن نیاز دارد، به منظور تصمیم گیری اولیه در بالای صفحه قرار داشته باشد. به طوری که مشتریان برای دسترسی به اطلاعات کاربردی به دنبال آن نباشند.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

Report this wiki page