حقایق ناشناخته در مورد خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

حریم خصوصی

خرید و فروش رایگان کالا طراحی سایت طراحی وبسایت*طراحی سایت فروشگاهی *طراحی سایت خبری *طراحی سا

آموزش کار با سایت ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید. رعایت اصول طراحی و گرافیک سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید. مراحل طراحی سایت اختصاصی

تجربه به ما نشان داده است که هرچقدر زمان بیشتری را برای درک بهتر پروژه و نگارش پروپوزال صرف کنیم در آینده شانس بیشتری برای جلب رضایت کارفرما و ارائه یک سرویس حرفه ای خواهیم داشت.

در این شیوه، از سیستم مدیریت محتوای آماده وردپرس، برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده می‌شود.

گالری عکس

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » در فرآیند مشاوره طراحی وب، همان ابتدا توضیح داده می شود که داشتن یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای تا چه اندازه می تواند به جلوه بیرونی و وجهه عمومی یک کسب و کار خلل وارد نماید.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟ برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود.

برای دریافت قیمت دقیق، ابتدا فرم بریف را برای ما پر کنید و بعد از نیازسنجی، قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما اعلام خواهیم کرد.

برای یک سایت فروشگاهی باید امکانات مختلفی شامل ثبت سفارش و ارسال به سبد خرید، درگاه پرداخت اینترنتی به منظور پرداخت هزینه، ارسال از طریق پست، درج محصولات با جزئیات بیشتر و همراه با قیمت گذاری، کد تخفیف و هر آنچه که یک لینک منبع وبسایت فروشگاهی به آن نیاز دارد باید در نظر گرفته شود.

به شما اطمینان میدهیم پس از مطالعه این متن دیدگاه شما نسبت به طراحی یک سایت جدید و مراجعه به یک شرکت طراحی سایت تغییر خواهد کرد.

پس از طراحی سایت فروشگاهی، تیم فنی مدیارست در کنار شماست و هر گونه سوال و یا مشکلی که داشته باشید، می توانید با واحد پشتیبانی در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با اصول طراحی سایت فروشگاهی آشنا کنیم تا به بهترین شکل فروشگاه آنلاین خود را بسازید.

Report this wiki page